Menu
Καλάθι

Τρόποι Αποστολής

Το www.pclove.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν. ⚠ Όλα τα έξοδα αποστολής και παραλαβής υπολογίζονται στο τελευταίο βήμα πριν την ολοκλήρωση και πληρωμή της παραγγελίας και προστίθενται στο καλάθι αγορών.

Για παραγγελίες άνω των 200 € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν , εξαιρούνται τα προιόντα με υψηλό όγκο-βάρος όπως είναι οι servers.

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα μας στην οδό Βενιζέλου 33  Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης 56123 έπειτα από ενημέρωση μας ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή. Οι ώρες λειτουργίας του καταστήματος είναι Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00 εκτός αργιών.

Για παραγγελίες κάτω των 200 € το κόστος αποστολής είναι


- 4€ για ελαφρυά δέματα μέχρι 2kg

- 7€/τεμάχιο για βαριά δέματα >2kg

- 20€/τεμάχιο για τους εκτυπωτές και τους server.

Συνεργαζόμενες Courier: ELTA Courier , Speedex


Το PCLOVE.GR σας παρέχει την δυνατότητα να επιλέξετε εσείς την εταιρία Courier που επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία σας ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες της Ελλάδος την Speedex και την ΕΛΤΑ Courier. Το κόστος παραμένει σταθερό ανεξάρτητα με το ποια από τις παραπάνω θα επιλέξετε.

- Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 -17:00. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται Σαββατοκύριακα και αργίες επεξεργάζονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Επιπλέον δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις τις επίσημες αργίες, τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά) καθώς και τις ημέρες που η αποθήκη μας ενδέχεται να είναι κλειστή (π.χ. λόγω απογραφής)


- Το ωράριο παραδόσεων στον χώρο σας από την εταιρία ταχυμεταφορών είναι 9:00 – 17:00 καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) και δεν μπορεί να προγραμματιστεί ραντεβού.



Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 5 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Ειδικά για την Παραλαβή από το Κατάστημα οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 5 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους.


Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.


Ειδικά οι παραγγελίες που δεν έχουν εξοφληθεί (για παράδειγμα όσες έχουν σαν τρόπο πληρωμής την «Τραπεζική Κατάθεση»), θα ακυρώνονται αυτόματα και δίχως άλλη ενημέρωση, με την συμπλήρωση 5 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας.

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε από την διαθεσιμότητα των προϊόντων, τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλεγεί, την διαθεσιμότητα μεταφορικών μέσων κοκ.


Ενδεικτικά οι παραγγελίες που καταχωρούνται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, κατά βάση παραδίδονται στον μεταφορέα εντός μίας εργάσιμης ημέρας, με την προϋπόθεση ότι όλα τα προϊόντα της παραγγελίας είναι διαθέσιμα και ο συνήθης χρόνος παράδοσης στο σημείο που μας έχετε υποδείξει από τον μεταφορέα είναι κατά κανόνα μία εργάσιμη ημέρα για την πόλη της Θεσσαλονίκης ενώ για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελληνικής επικράτειας, η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις 3 εργάσιμες ημέρες ή και περισσότερο.


Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός.

Οι παραγγελίες στις οποίες έχει επιλεγεί ως τρόπος αποστολής παραλαβή από το κατάστημα, είναι έτοιμες για παραλαβή συνήθως εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.

Επισημαίνεται ότι πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σε κάθε προϊόν θα βρείτε ένδειξη του αναμενόμενου χρόνου παράδοσης. Ο αναγραφόμενος χρόνος είναι ενδεικτικός και όχι δεσμευτικός και αφορά σε παραδόσεις στην ευρύτερη περιοχή των Θεσσαλονίκης -ενώ για όλες τις υπόλοιπες περιοχές αυτός ο χρόνος αναμένεται να είναι μεγαλύτερος- και ισχύει υπό κανονικές συνθήκες και περιόδους. Σε περίοδο εκπτώσεων, ειδικών προσφορών ή ειδικών συνθηκών στην αγορά, ενδέχεται ο συνολικός χρόνος παράδοσης να αυξηθεί λόγω αυξημένου όγκου παραδόσεων ή των ειδικών συνθηκών της περιόδου.


Τέλος θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η εταιρεία μας, δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας, που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της ή λόγω ανωτέρας βίας ή λόγω συνθηκών που εκφεύγουν της καθημερινής κανονικής συναλλακτικής δραστηριότητας.


Διευκρινίζεται ότι ανεξάρτητα από τις συστημικές ενδείξεις διαθεσιμότητας του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται πάντοτε κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και τη συλλογή των προϊόντων στις αποθήκες της εταιρείας μας, όπου οριστικοποιείται και προγραμματίζεται η αποστολή της παραγγελίας σας σε όσα προϊόντα επιβεβαιωθεί κατόπιν επιτόπιου φυσικού ελέγχου στις αποθήκες η διαθεσιμότητα και γίνει η διαλογή τους. Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα το PCLOVE επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και να απορρίψει τη συγκεκριμένη πώληση. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερώσει και επιστρέψει το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.


Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Ο συνολικός χρόνος παράδοσης εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες, όπως τα διαθέσιμα μεταφορικά μέσα προς το σημείο παράδοσης που έχετε επιλέξει.

Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα.

Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο τηλέφωνο 2312312345, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τοποθετήστε ξεχωριστή παραγγελία για τα μη διαθέσιμα προϊόντα.
Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων.

Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων.

Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.

Διευκρινίζεται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για τη μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι στο PCLOVE. Εάν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που ενεργεί με δική σας εντολή, τότε η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.

Σε ειδικές περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους η αποστολή γίνεται με μεταφορικά μέσα της απολύτου επιλογής του PCLOVE.GR, ενώ κάποιες παραδόσεις είναι εφικτές μόνο σε μεγάλες αστικές περιοχές. Το PCLOVE.GR επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί συγκεκριμένες παραγγελίες και να απορρίψει συγκεκριμένες πωλήσεις, ενημερώνοντας εγκαίρως και επιστρέφοντας το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.


Για ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας, ή είναι πολύ υψηλής αξίας, ή εκτός της κανονικής ροής του pclove.gr, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή, πριν τη δρομολόγηση της παραγγελίας.


Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά του προϊόντος προς εσάς. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να δηλωθεί άμεσα στο μεταφορέα. Παρακαλούμε άμεσα όπως επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωσή σας, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ο σχετικός έλεγχος για πιθανή ζημία κατά την παράδοση του προϊόντος, ώστε εν συνεχεία να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε και προχωρήσουμε το σχετικό σας αίτημα για επιστροφή του προϊόντος. Διευκρινίζεται ότι σε μια τέτοια περίπτωση οι χρόνοι εκτίμησης της ύπαρξης ζημίας κατά τη μεταφορά επαφίονται στην επιφορτισμένη με την πραγματογνωμοσύνη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία που πραγματοποίησε την παράδοση.


Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Αποστολής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα συμφωνείτε με τη χρήση τους.